View graph of relations
  1. 2019
  2. Published
    de Wolf, I. (2019). Werkplaats onderwijskwaliteit: pak een hamer en doe mee!. Paper presented at ORD 2019, Heerlen, Netherlands.
  3. E-pub ahead of print
  4. 2018
  5. Published
    Ariës, R., & de Wolf, I. (2018). Vergelijking van het Nederlandse onderwijs met andere landen. Poster session presented at Onderwijsinspectie: Academische Werkplaats Onderwijskwaliteit, .
  6. Published
  7. Published
    Cornelisz, I., van der Velden, R., de Wolf, I., & van Klaveren, C. (2018). The consequences of academic dismissal for academic success. (ACLA Working Paper Series; No. 20181). Amsterdam: Amsterdam Center for Learning Analytics.
  8. 2016
  9. Published
  10. Published
  11. Published
    Borghans, L., de Wolf, I., & Schils, T. (2016). Experimentalism in Dutch education policy. In T. Burns, & F. Köster (Eds.), Governing education in a complex world (pp. 187-207). (Educational Research and Innovation). Paris: OECD Publishing. https://doi.org/10.1787/9789264255364-en
  12. Published
  13. Published
    de Wolf, I. (2016). Reflectief toezichthouden vraagt om lef. In J. Schinkelshoek, P. Welp, J. Clement, J. Huijser, & T. Vlot (Eds.), Toekomst van toezicht: Een verkenning van wat nodig is (pp. 19-22). Den Haag: Inspectieraad.
  14. 2015
  15. Published
  16. Published
    van Klaveren, C. P. B. J., & de Wolf, I. F. (2015). Systematic Reviews in Education Research; when do effect studies provide evidence? In K. D. Witte (Ed.), Contemporary economic perspectives in Education (pp. 11-34). Leuven: Leuven University Press.
  17. 2014
  18. Published
  19. Published
    de Wolf, I. F. (2014). Education systems. Maastricht: Maastricht University.
  20. Published
  21. Published