If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output

Filter
Chapter
2015

Slimme winkelwagens: Hoe realtime bestedingsfeedback het winkelgedrag beïnvloedt

Van Ittersum, K., Wansink, B., Pennings, J. M. E. & Sheehan, D., 1 Jan 2015, Ontwikkelingen in het Marktonderzoek 2015, 40e Jaarboek MarktOnderzoekAssociatie. Bronner, A. E., Dekker, P., de Leeuw, E., Paas, L. J., de Ruyter, K., Smidts, A. & Wieringa, J. E. (eds.). Haarlem: Spaar en Hout, p. 95-107 12 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademic

2013

Private vormen van prijs- en inkomensstabilisatie

Pennings, J. M. E. & Oskam, A. J., 1 Jan 2013, EU-beleid voor Landbouw, Voedsel en Groen: van Politiek naar Praktijk. Meester, G., Berkhout, P. & Dries, L. (eds.). Wageningen: Wageningen Academic Publishers, p. 131-140 390 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademic

2012

The Marketing Finance Interface: An Organizational Perspective

Pennings, J. M. E. & Verhoef, P., 1 Jan 2012, Handbook of Marketing and Finance. Ganesan, S. & Bharadwaj, S. (eds.). Cheltenham (UK): Edward Elgar Publishing, p. 225-243 19 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademic