Leerachterstand in onderwijs na coronajaar: ‘Echte probleem is het lerarentekort’

Press/Media: ResearchPopular

Description

Na maanden van lockdowns en hybride onderwijs maken scholen en leerlingen zich op voor de eindsprint. Was er vorig jaar nog sprake van de nodige coulantie, dit jaar moet iedereen weer gewoon aan de normen voldoen. Maar kan dat wel? Hoe groot is de leerachterstand?Het antwoord is diffuus.

Period22 May 2021

Media coverage

1

Media coverage

  • TitleLeerachterstand in onderwijs na coronajaar: ‘Echte probleem is het lerarentekort’
    Degree of recognitionRegional
    Media name/outletDe Limburger
    Media typePrint
    CountryNetherlands
    Date22/05/21
    DescriptionNa maanden van lockdowns en hybride onderwijs maken scholen en leerlingen zich op voor de eindsprint. Was er vorig jaar nog sprake van de nodige coulantie, dit jaar moet iedereen weer gewoon aan de normen voldoen. Maar kan dat wel? Hoe groot is de leerachterstand?Het antwoord is diffuus.
    Producer/AuthorPascale Thewissen
    URLhttps://www.limburger.nl/cnt/dmf20210521_94515645
    PersonsTrudie Schils