Research output

Nederland in leerstand

Research output: Working paperProfessional

Standard

Nederland in leerstand. / Fouarge, Didier; van Eldert, Peter; de Grip, Andries; Künn, Annemarie; Poulissen, Davey.

Research Centre for Education and the Labour Market, 2018. (ROA Reports; No. 004).

Research output: Working paperProfessional

Harvard

Fouarge, D, van Eldert, P, de Grip, A, Künn, A & Poulissen, D 2018 'Nederland in leerstand' ROA Reports, no. 004, Research Centre for Education and the Labour Market.

APA

Fouarge, D., van Eldert, P., de Grip, A., Künn, A., & Poulissen, D. (2018). Nederland in leerstand. (ROA Reports; No. 004). Research Centre for Education and the Labour Market.

Vancouver

Fouarge D, van Eldert P, de Grip A, Künn A, Poulissen D. Nederland in leerstand. Research Centre for Education and the Labour Market. 2018. (ROA Reports; 004).

Author

Fouarge, Didier ; van Eldert, Peter ; de Grip, Andries ; Künn, Annemarie ; Poulissen, Davey. / Nederland in leerstand. Research Centre for Education and the Labour Market, 2018. (ROA Reports; 004).

Bibtex

@techreport{87d58def8384457f8f48edf9c3d63542,
title = "Nederland in leerstand",
abstract = "De Nederlandse overheid ervaart het als zeer urgent een goed levenslang leren beleid te ontwikkelen dat onze kenniseconomie een impuls geeft. Daarbij staan twee aan elkaar gerelateerde vragen centraal:- Over welke competenties moet de (vergrijzende) Nederlandse beroepsbevolkingbeschikken?- Hoe kan de scholing en het informeel leren dat daarvoor nodig is worden gestimuleerd?",
author = "Didier Fouarge and {van Eldert}, Peter and {de Grip}, Andries and Annemarie K{\"u}nn and Davey Poulissen",
year = "2018",
language = "Dutch",
series = "ROA Reports",
publisher = "Research Centre for Education and the Labour Market",
number = "004",
type = "WorkingPaper",
institution = "Research Centre for Education and the Labour Market",

}

RIS

TY - UNPB

T1 - Nederland in leerstand

AU - Fouarge, Didier

AU - van Eldert, Peter

AU - de Grip, Andries

AU - Künn, Annemarie

AU - Poulissen, Davey

PY - 2018

Y1 - 2018

N2 - De Nederlandse overheid ervaart het als zeer urgent een goed levenslang leren beleid te ontwikkelen dat onze kenniseconomie een impuls geeft. Daarbij staan twee aan elkaar gerelateerde vragen centraal:- Over welke competenties moet de (vergrijzende) Nederlandse beroepsbevolkingbeschikken?- Hoe kan de scholing en het informeel leren dat daarvoor nodig is worden gestimuleerd?

AB - De Nederlandse overheid ervaart het als zeer urgent een goed levenslang leren beleid te ontwikkelen dat onze kenniseconomie een impuls geeft. Daarbij staan twee aan elkaar gerelateerde vragen centraal:- Over welke competenties moet de (vergrijzende) Nederlandse beroepsbevolkingbeschikken?- Hoe kan de scholing en het informeel leren dat daarvoor nodig is worden gestimuleerd?

M3 - Working paper

T3 - ROA Reports

BT - Nederland in leerstand

PB - Research Centre for Education and the Labour Market

ER -