View graph of relations
  1. 2017
  2. Published
    Post, J. (2017). Rebranding Chemelot Campus. A semiotic analysis of the design process. In E. Zantides (Ed.), Semiotics and Visual Communication. Culture of seduction (pp. 67-90). Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing.
  3. 2016
  4. Published
  5. Published
  6. 2015
  7. Published
  8. Published
    Post, J., & Lentjes, E. (2015). DIY: de aanzet tot nieuwe vormen van communicatie en openbaarheid De kracht van de typografie. Cultuur, communicatie, nieuwe media. In H. Hoeks, & E. Lentjes (Eds.), De kracht van de typografie. Cultuur, communicatie, nieuwe media (pp. 236-247). Arnhem/Houten: ArtEZ Press/Terra.
  9. Published
    Post, J. (2015). Kinetic typography. Moving letters. In H. Hoeks, & E. Lentjes (Eds.), The Triumph of Typography. Culture, Communication, New Media (pp. 294-307). Arnhem/Houten: ArtEZ Press/Terra.
  10. 2014
  11. E-pub ahead of print
  12. Published
    Post, J. A. (2014). Popmuziek 2.0. Jonathan Coulton, Jarrett Heather and Shop Vac. In E. Wesseling, & A. Andeweg (Eds.), Wat de verbeelding niet vermag! Essays bij het afscheid van Maaike Meijer (pp. 254-258). Nijmegen: Vantilt.
  13. Published
    Post, J. A. (2014). Typography and Language: A Semiotic Perspective. In E. Zantides (Ed.), Semiotics and Visual Communication: Concepts and Practices (pp. 126-138). Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing.
  14. 2012
  15. Published
  16. Published
    Post, J., Vanhaesebrouck, K., Dekonick, R., Christian, B., & Guiderdoni-Bruslé, A. (Eds.) (2012). Neo-baroque Today 1. Image & Narrative, 13(2).
  17. Published
    Post, J., Vanhaesebrouck, K., Dekonick, R., Biet, C., & Guiderdoni-Bruslé, A. (Eds.) (2012). Neo-baroque Today 2. Image & Narrative, 13(3).
  18. 2009
  19. Published
    Post, J. A. (2009). Bridging the Narratology-Ludology Divide. In D. Compagno, & P. Copock (Eds.), Computer Games between Text and Practice (pp. 31-36). Roma: Associazione Italiana di Studi Semiotici.
  20. 2008
  21. Published
  22. 2006
  23. Published
    Post, J. A. (2006). Le spectateur (é)mu. Visible, 1(1), 49-65.
  24. Published
    Post, J. A. (2006). Phatic Communication in Computer Games. In B. Neitzel, & R. Nohr (Eds.), Das Spiel mit dem Medium. Partizipation - Immersion - Interaktion. Zur Teilhabe an den Medien von Kunst bis Computerspiel (GfM-Schriftenreihe; No. 14). Marburg: Schüren Press.
  25. Published
    Post, J. A., & Hoeks, H. (2006). Vijf pioniers van de theorie van de mode. Een encyclopedisch overzicht. In J. Brand, & J. Teunissen (Eds.), De macht van de mode Arnhem: Uitgeverij Terra Lannoo BV/ArtEZPress.
  26. 2005
  27. Published
  28. 2004
  29. Published
    Post, J. A. (2004). The Matrix (199-2003). Smart Marketing of Smart Storytelling. In H. V. Driel (Ed.), Beeldcultuur (pp. 154-167). Amsterdam: Boom.
  30. 2003
  31. Published
    Post, J. A. (2003). Requiem for a Reader? A Semiotic Approach to Reader and Text in Electronic Literature. In J. Baetens, & J. V. Looy (Eds.), Close Reading New Media (pp. 123-150). Leuven: Leuven University Press.
  32. 2002
  33. Published
    Post, J. A. (2002). Kermis in de film. Een fascinerende grenservaring. In J. Jacobs (Ed.), Kennis, kunstjes en kunnen. Kermis: de wondere wereld van glans en glitter (pp. 205-220). Amsterdam: SUN.
  34. Published
  35. 2001
  36. Published
    Post, J. A. (2001). Hypertextual experiences of the World War I. In J. Baetens (Ed.), The Graphic Novel (pp. 181-190). (Symbolae Facultatis Litterarum Lovaniensis; No. D vol. 13). Leuven: Leuven University Press.
  37. 1998
  38. Published
  39. Published
    Post, J. (1998). Stefaan Decostere als kritisch mediaproducent. Enkele overwegingen met betrekking tot zijn webprojecten Kunst in de publieke ruimte. In J. Baetens, & L. Pil (Eds.), Kunst in de publieke ruimte (pp. 87-90). Leuven: Universitaire Pers Leuven.
  40. 1997
  41. Published
    Post, J. (1997). Fotografie als perfecte misdaad. In J. Peters (Ed.), De onderste steen 2 1988-1997. Een bibliografie van het werk van Wiel Kusters (pp. 111-112). Landgraaf: Herik.