Innoveren in de wicked world van inkoop

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Abstract

Volgens NEVI inkoophoogleraar Frank Rozemeijer heeft inkoop te maken met wicked problems; complexe vraagstukken die een nieuw perspectief vereisen. Dit geldt vooral voor competitieve markten die volatiel, onzeker en complez zijn en die vragen om contiunue verbetering en disruptieve innovatie. Een essay.
Original languageDutch
Pages (from-to)16-19
Number of pages4
JournalDEAL!
Volume2018
Issue number3
Publication statusPublished - 1 May 2018

Keywords

  • Innovatie
  • Inkoop
  • Design thinking

Cite this

Rozemeijer, Frank. / Innoveren in de wicked world van inkoop. In: DEAL!. 2018 ; Vol. 2018, No. 3. pp. 16-19.
@article{8dbafd23372e4fcdb9613a4d26534a2a,
title = "Innoveren in de wicked world van inkoop",
abstract = "Volgens NEVI inkoophoogleraar Frank Rozemeijer heeft inkoop te maken met wicked problems; complexe vraagstukken die een nieuw perspectief vereisen. Dit geldt vooral voor competitieve markten die volatiel, onzeker en complez zijn en die vragen om contiunue verbetering en disruptieve innovatie. Een essay.",
keywords = "Innovatie, Inkoop, Design thinking",
author = "Frank Rozemeijer",
year = "2018",
month = "5",
day = "1",
language = "Dutch",
volume = "2018",
pages = "16--19",
journal = "DEAL!",
number = "3",

}

Rozemeijer, F 2018, 'Innoveren in de wicked world van inkoop', DEAL!, vol. 2018, no. 3, pp. 16-19.

Innoveren in de wicked world van inkoop. / Rozemeijer, Frank.

In: DEAL!, Vol. 2018, No. 3, 01.05.2018, p. 16-19.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

TY - JOUR

T1 - Innoveren in de wicked world van inkoop

AU - Rozemeijer, Frank

PY - 2018/5/1

Y1 - 2018/5/1

N2 - Volgens NEVI inkoophoogleraar Frank Rozemeijer heeft inkoop te maken met wicked problems; complexe vraagstukken die een nieuw perspectief vereisen. Dit geldt vooral voor competitieve markten die volatiel, onzeker en complez zijn en die vragen om contiunue verbetering en disruptieve innovatie. Een essay.

AB - Volgens NEVI inkoophoogleraar Frank Rozemeijer heeft inkoop te maken met wicked problems; complexe vraagstukken die een nieuw perspectief vereisen. Dit geldt vooral voor competitieve markten die volatiel, onzeker en complez zijn en die vragen om contiunue verbetering en disruptieve innovatie. Een essay.

KW - Innovatie

KW - Inkoop

KW - Design thinking

M3 - Article

VL - 2018

SP - 16

EP - 19

JO - DEAL!

JF - DEAL!

IS - 3

ER -