Ideeen over het Bewijs voor Onderwijs: een debat over de (on)mogelijkheden van evidence based onderwijs in de praktijk

Wim Groot, Henriette Maassen van den Brink, Paul Kirschner, Alfons Ten Brummelhuis, Marian de Graaf, Hans Meij, Ton van Yperen, Monique de Haan, Kars Veling, IJsbrand Jepma, Anne Luc van der Vegt, Jo Kloprogge

Research output: Contribution to journalArticleAcademic

Abstract

Voor deze Speciale Editie hebben we een aantal voorlopers en spelers uit het ‘evidence based veld’ gevraagd om hun opvattingen en ervaringen met u te delen
Original languageEnglish
Pages (from-to)46
Number of pages1
JournalSardes Speciale Editie
Issue number7
Publication statusPublished - 2009

Cite this

Groot, W., Maassen van den Brink, H., Kirschner, P., Brummelhuis, A. T., Graaf, M. D., Meij, H., Yperen, T. V., Haan, M. D., Veling, K., Jepma, IJ., Vegt, A. L. V. D., & Kloprogge, J. (2009). Ideeen over het Bewijs voor Onderwijs: een debat over de (on)mogelijkheden van evidence based onderwijs in de praktijk. Sardes Speciale Editie, (7), 46. http://www.mendeley.com/research/ideeen-het-bewijs-voor-onderwijs-een-debat-onmogelijkheden-van-evidence-based-onderwijs-praktijk