Evaluatie van een voorschoolse training voor kinderen met een familiair risico voor dyslexie

G. Willems, H. Poelmans, U. Richardson, L.P.M. Blomert

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageEnglish
Title of host publicationOnderkenning en aanpak van leesproblemen en dyslexie
EditorsL.T.W. Verhoeven, W.M.J. Wentink
Place of PublicationAntwerpen; Apeldoorn
PublisherGarant
Pages99-116
ISBN (Print)9789044122947
Publication statusPublished - 1 Jan 2008

Publication series

SeriesStudies over taalonderwijs
Number6

Cite this

Willems, G., Poelmans, H., Richardson, U., & Blomert, L. P. M. (2008). Evaluatie van een voorschoolse training voor kinderen met een familiair risico voor dyslexie. In L. T. W. Verhoeven, & W. M. J. Wentink (Eds.), Onderkenning en aanpak van leesproblemen en dyslexie (pp. 99-116). Garant. Studies over taalonderwijs, No. 6