Abstract
Veel scholen hebben in het schooljaar 2020-2021 gebruik gemaakt van de subsidie
voor inhaal- en ondersteuningsprogramma’s (IOP, verder inhaalprogramma’s) voor
het primair onderwijs. Een deel van deze scholen heeft deelgenomen aan onderzoek
naar effecten van deze inhaalprogramma’s op de leergroei van leerlingen. Van 500
scholen is bekend welke leerlingen hebben deelgenomen aan de inhaalprogramma’s.
In totaal zijn er voor 68.721 leerlingen gegevens van deelname aan
inhaalprogramma’s en leergroei beschikbaar (11.547 deelnemers en 57.262 nietdeelnemers). Deze factsheet geeft een overzicht van enkele resultaten.
voor inhaal- en ondersteuningsprogramma’s (IOP, verder inhaalprogramma’s) voor
het primair onderwijs. Een deel van deze scholen heeft deelgenomen aan onderzoek
naar effecten van deze inhaalprogramma’s op de leergroei van leerlingen. Van 500
scholen is bekend welke leerlingen hebben deelgenomen aan de inhaalprogramma’s.
In totaal zijn er voor 68.721 leerlingen gegevens van deelname aan
inhaalprogramma’s en leergroei beschikbaar (11.547 deelnemers en 57.262 nietdeelnemers). Deze factsheet geeft een overzicht van enkele resultaten.
Original language | Dutch |
---|---|
Place of Publication | Amsterdam |
Publisher | Learn! VU |
Media of output | Online |
Publication status | Published - 7 Dec 2021 |