Dynamisch testen: een bruikbare methode voor het inschatten van cognitieve leerbaarheid na hersenletsel?

Hileen Boosman, Caroline M. van Heugten, Tanja C. W. Nijboer, Ieke Winkens, A. Visser-Meily

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Original languageDutch
JournalTijdschrift voor neuropsychologie
Volume11
Issue number2
Publication statusPublished - 2016

Cite this

@article{bbf1c89bcd634edbb377c0ef89707b2c,
title = "Dynamisch testen: een bruikbare methode voor het inschatten van cognitieve leerbaarheid na hersenletsel?",
author = "Hileen Boosman and {van Heugten}, {Caroline M.} and Nijboer, {Tanja C. W.} and Ieke Winkens and A. Visser-Meily",
year = "2016",
language = "Dutch",
volume = "11",
journal = "Tijdschrift voor neuropsychologie",
issn = "1871-1391",
publisher = "Boom Uitgevers Amsterdam",
number = "2",

}

Dynamisch testen: een bruikbare methode voor het inschatten van cognitieve leerbaarheid na hersenletsel? / Boosman, Hileen; van Heugten, Caroline M.; Nijboer, Tanja C. W.; Winkens, Ieke; Visser-Meily, A.

In: Tijdschrift voor neuropsychologie, Vol. 11, No. 2, 2016.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

TY - JOUR

T1 - Dynamisch testen: een bruikbare methode voor het inschatten van cognitieve leerbaarheid na hersenletsel?

AU - Boosman, Hileen

AU - van Heugten, Caroline M.

AU - Nijboer, Tanja C. W.

AU - Winkens, Ieke

AU - Visser-Meily, A.

PY - 2016

Y1 - 2016

M3 - Article

VL - 11

JO - Tijdschrift voor neuropsychologie

JF - Tijdschrift voor neuropsychologie

SN - 1871-1391

IS - 2

ER -