@book{d7f0429369c341d281862fe696f44b5e,
title = "Door eerste schoolsluiting minder leergroei, vooral bij begrijpend lezen",
abstract = "Gedurende de tweede helft van het schooljaar 2019/20 is er een (gedeeltelijke) schoolsluiting geweest in het primair onderwijs vanwege de COVID-19-crisis. Wat is hiervan het gevolg geweest voor de leergroei bij leerlingen in het reguliere basisonderwijs? In dit factsheet kijken we naar de landelijk gemiddelde effecten op de Cito-vaardigheidsscores van leerlingen bij de domeinen begrijpend lezen, spelling en rekenen-wiskunde.",
author = "Carla Haelermans and {van der Velden}, Rolf and Bas Aarts and Ineke Bijlsma and Timo Huijgen and Madelon Jacobs and {van Vugt}, Lynn and {van Wetten}, Sanne",
year = "2021",
month = mar,
day = "23",
language = "Dutch",
series = "ROA External Reports",
publisher = "Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek",
address = "Netherlands",
}