De Invloed van Eigen-Effectiviteit op de Overtuigingskracht van 'Geframede' Gezondheidsboodschappen

J.P. van 't Riet, R.A.C. Ruiter, H. de Vries

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademic

Original languageEnglish
Title of host publicationJaarboek Sociale Psychologie 2006
Editorsvan C. Laar, R. Ruiter, J. Karremans, van W. Rijswijk, van F. Harreveld
Place of PublicationGroningen
PublisherASPO pers
Pages429-436
ISBN (Print)9789080893948
Publication statusPublished - 1 Jan 2007

Cite this

van 't Riet, J. P., Ruiter, R. A. C., & de Vries, H. (2007). De Invloed van Eigen-Effectiviteit op de Overtuigingskracht van 'Geframede' Gezondheidsboodschappen. In V. C. Laar, R. Ruiter, J. Karremans, V. W. Rijswijk, & V. F. Harreveld (Eds.), Jaarboek Sociale Psychologie 2006 (pp. 429-436). ASPO pers.