Conversie van Gestandardiseerd Vragenlijstonderzoek naar Internet: Kritische Succesfactoren

Elisabeth Deutskens, P.M. Willems, S.S.M. van den Berg, P. Oosterveld, J.C. de Ruyter, M.G.M. Wetzels

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

87 Downloads (Pure)
Original languageEnglish
Title of host publicationOntwikkelingen in het Marktonderzoek. Jaarboek 2003 MarktOnderzoekAssociatie
EditorsAE Bronner, P Dekker, JC Hoekstra, E de Leeuw, Th Poiesz, JC de Ruyter, A Smidts
Place of PublicationHaarlem
PublisherUitgeverij de Vrieseborch
Pages41-58
Publication statusPublished - 1 Jan 2003

Cite this

Deutskens, E., Willems, P. M., van den Berg, S. S. M., Oosterveld, P., de Ruyter, J. C., & Wetzels, M. G. M. (2003). Conversie van Gestandardiseerd Vragenlijstonderzoek naar Internet: Kritische Succesfactoren. In AE. Bronner, P. Dekker, JC. Hoekstra, E. D. Leeuw, T. Poiesz, JC. D. Ruyter, & A. Smidts (Eds.), Ontwikkelingen in het Marktonderzoek. Jaarboek 2003 MarktOnderzoekAssociatie (pp. 41-58). Uitgeverij de Vrieseborch.