20012020

Research output per year

If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output

Filter
Chapter
2017

Executief functioneren en zelfregulatie

Hurks, P. P. M., 2017, Pedagogisch curriculum voor het jonge kind in de kinderopvang. Bureau Kwaliteit Kinderopvang, p. 52-55

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2015

Cognitieve ontwikkeling

Hurks, P. P. M., Hendriksen, J. & de Moor, J., 2015, Kinderrevalidatie. Hadders-Algra, M., Maathuis, K., Pangalila, R. F., Becher, J. G. & de Moor, J. (eds.). Assen: Van Gorcum, p. 147-166

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Kinderpsychiatrische aandoeningen binnen de kinderrevalidatie

Schothorst, P., Hurks, P. P. M. & Hendriksen, J., 2015, Kinderrevalidatie. Hadders-Algra, M., Maathuis, K., Pangalila, R. F., Becher, J. G. & de Moor, J. (eds.). 5e herziene druk ed. Assen: Van Gorcum, p. 585-600

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

WISC-III-NL: intelligentiemeting bij kinderen en adolescenten

Schittekatte, M. & Hurks, P. P. M., 2015, Handboek intelligentietheorie en testgebruik. Resing, W. (ed.). Pearson, p. 169-198

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

WPPSI-III-NL: Intelligentiemeting bij kinderen en adolescenten

Hurks, P. P. M. & Hendriksen, J., 2015, Handboek intelligentietheorie en testgebruik. Resing, W. C. M. (ed.). Pearson, p. 113-140

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional