• Bouillonstraat1-3, BOU1-3

    6211 LH Maastricht

    Netherlands

Research Output

Filter
Chapter
2001

Criminologie als bemiddeling

Lauwaert, K. & Aertsen, I., 1 Jan 2001, Herstelrecht tussen heden en verleden.. Dupont, L. & Hutsebaut, F. (eds.). Leuven: Universitaire Pers Leuven, p. 33-55

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Horizontale communicatie en herstelrecht

Lauwaert, K., 1 Jan 2001, De straf voorbij. Morele praktijken rondom het strafrecht.. Boutellier, H., Kunneman, H. & Leest, J. (eds.). Amsterdam: SWP, p. 54-63

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2002

De actuele kwaliteit van assessment: ontwikkelingen in de edumetrie

van de Watering, G., 1 Jan 2002, Assessment in onderwijs. F. Dochy, L. H. & H. v.d. Mosselaer (eds.). Utrecht: Lemma, p. 91-122

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Een instaptoets voor aspirantleerkrachten lager onderwijs in Vlaanderen. Opzet en resultaten

Verschaffel, L., Janssens, S., De Rijdt, C. C. E. & Janssen, R., 1 Jan 2002, Gecijferdheid ontcijferd, vanuit een Vlaamse en Nederlandse optiek. GROS werkgroep realistisch rekenen (ed.). Lisse: Zwijsen, p. 55-65-125-142

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademic

Nieuwe ontwikkelingen: de assessmentcultuur

Dochy, F., Segers, M. S. R. & De Rijdt, C. C. E., 1 Jan 2002, Assessment in onderwijs. Toetsen en examenx in studentgericht en competentiegericht onderwijs. Dochy, F. J. R. C., Heylen, L. & Mosselaer, H. V. D. (eds.). Utrecht: Lemma, p. 11-32

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademic

2004

Effects of Problem-based Learning in Business Education : A Comparison between a PBL and a Conventional Educational Approach

van den Bossche, P. G. C., Segers, M. S. R., Gijbels, D. & Dochy, F. J. R. C., 1 Jan 2004, Educational Innovation in Economics and Business VIII: Pedagogy, Technology and Innovation. Ottewill, L., Borredon, L, Falque, L., MacFarlane, B. & Wall, A. (eds.). Dordrecht: Kluwer Academic Pubisher, p. 205-228 23 p. (Educational Innovation in Economics and Business; No. VIII).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademic

Open Access
File
205 Downloads (Pure)
2006

Kwaliteit van Assessment: de bruikbaarheid van klassieke toetsen binnen studentgericht- en competentiegericht onderwijs

van de Watering, G., 1 Jan 2006, Assessment in onderwijs. Heylen, L., H. v.d. Mosselaer & Dochy, F. (eds.). Utrecht: Lemma, p. 61-90

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Studentpercepties van blended learning in Hoger Onderwijs

van der Rijt, J., Prop, A., van de Watering, G., De Rijdt, C. C. E., Dochy, F. J. R. C. & Gijbels, D., 1 Jan 2006, Samen kennis ontwikkelen. Proceedings van de 33e Onderwijs Research Dagen 10-12 mei 2006. Beishuizen & et, A. (eds.). Amsterdam: Onderwijscentrum V.U., p. 195-196

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2007

Assessment engineering: breaking down barriers between teaching and learning, and assessment

Dochy, F., Segers, M. S. R., Gijbels, D. & Struyven, K., 1 Jan 2007, Rethinking assessment in higher education. Boud, D. & Falchikov, N. (eds.). New York: Routledge/Taylor & Francis Group, p. 87-101

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademic

26 Citations (Scopus)